איפה כדאי להשקיע 100 אלף שקל?

עו''ד חיים ברטוב
עו''ד חיים ברטוב

מנכ''ל ובעלים פרופרטים

הצלחתם לחסוך סכום התחלתי להשקעה ואתם מתלבטים לאן לנתב אותו? משקיעים פוטנציאלים רבים מתלבטים איפה כדאי להשקיע 100 אלף שקל. לכאורה מדובר בסכום נמוך להשקעה בנדל”ן אך המצב הזה עשוי דווקא לשחק לטובתכם. השקעה במסגרת קבוצת פרופרטים מאפשרת להשקיע בקרקעות בתכנון מתקדם עם פוטנציאל אקזיט של מאות אחוזים, לצד אופציות מימון נוחות גם בסכום התחלתי צנוע. אפשרות מעולה להשקעה שכזו היא מתחם המגורים החדש המתוכנן בטבריה. קרקע במיקום מדהים על מצוק הפונה לכינרת, הכלולה בתוכנית מתאר מאושרת שסביבה עתידים לקום מתחם ההיי-טק של העיר וכן תחנת רכבת ורכבל. וכל הטוב הזה צפוי להניב עבורכם תשואה של 17%-12% בשנה. אל תפספסו את התזמון המושלם להשקיע בטבריה.

השקעה בטבריה בתזמון מושלם

אולי חלק מהקוראים שורות אלה מרימים גבה במחשבה על טבריה כהשקעה מבטיחה. אך שווה להכיר את העובדות – בשנים האחרונות טבריה שינתה את פניה. שינוי שכולל מעבר של משפחות מבחוץ אל העיר, משפרי דיור ובעיקר, עליית מחירים משמעותית. השינויים האלה הם תולדה בעיקר של תוכנית המתאר החדשה והמאושרת של העיר הכוללת תוספת של 11 אלף יחידות דיור, ולמעלה מ-7,000 חדרי מלונות, מתחם היי-טק מבטיח ועוד. התוכניות המאושרת היא תוצר של עבודה מאומצת של העירייה ומשרד השיכון ששמו להם למטרה לקדם את העיר ולהביא להמשך מגמת תנופת הפיתוח והצמיחה בה.

מתחם מספר 12 – פריים לוקיישן מול הכינרת

המתחם שבו משקיעה קבוצת פרופרטים הוא מתחם מספר 12 בתוכנית המתאר המאושרת. המתחם מצוי על המצוק של העיר טבריה ומשקיף על נופה המרהיב של הכינרת. בסמוך למתחם (במתחם 10 בתוכנית), עתיד על פי התוכנית לקום מתחם ההיי-טק והתעסוקה החדש של העיר, דבר שצפוי להעלות את ערכו של האזור ולהוביל לפיתוח תשתיות, לפתיחת משרות חדשות, משיכת חברות טכנולוגיה והיי-טק וכן תושבים איכותיים. בנוסף, ישנה תוכנית למתחם תחבורה צמוד למתחם 12 הכוללת, פרט לאוטובוסים, גם תחנת רכבת ואפילו תוכנית עתידית להקמת רכבל ממתחם 12 ועד לעיר התחתית.

מדוע דווקא עכשיו?

כשאנחנו מדברים על השקעות משתלמות בנדל”ן אנחנו חוזרים פעמים רבות לחשיבות התזמון והזיהוי המוקדם של פוטנציאל הנכס. כדי להרוויח סכומים משמעותיים לא ניתן להשקיע בנכס שכבר נמצא בשיא שלו מבחינת הביקוש כי נכס כזה כבר מיצה את מרבית פוטנציאל קפיצת הערך והוא יקר. לכן, השקעה נכונה בנדל”ן חייבת להיעשות עוד קודם, באמצעות זיהוי הנכסים שבזמן נתון הביקוש להם הוא נמוך יחסית ולכן הם זולים. השקעה בטבריה היא דוגמה מצוינת להשקעה עם פוטנציאל תשואה מדהים. היום טבריה מתפתחת אך עדיין אינה מתקרבת למיצוי הפוטנציאל הגלום בה והיא צפויה לעשות קפיצה ענקית בזכות תוכנית המתאר החדשה שאושרה. לכן, השקעה בטבריה עדיין זולה כיום אך לא לאורך זמן. זהו בדיוק הזמן המושלם להשקיע במתחם וליהנות מהיתרונות של השקעה בטוחה וזולה לצד פוטנציאל רווח מדהים וחד פעמי.

השקעה במתחם המגורים החדש בטבריה – הזדמנות מדהימה למשקיע הפרטי

  • פריים לוקיישן – המתחם ממוקם על מצוק טבריה המשקיף על הכנרת ומתוכנן להיות מתחם מגורים. מתחם תעסוקה והיי-טק ותחנות רכבת ורכבל יעלו בהמשך את ערכו של המתחם.
  • סטאטוס קרקע מתקדם – הקרקע אינה זמינה עדיין לבניה בשלב זה אך במסגרת תוכנית המתאר המאושרת של העיר טבריה מתוכנן להיבנות עליה מתחם מגורים חדש ויוקרתי.
  • טיימינג – טבריה מצויה בתנופה והתפתחות משמעותית אך עדיין זולה בשלב זה – בדיוק הזמן הנכון להשקיע באופן בטוח ולהניב תשואה משמעותית.

 

אם אתה שואל את עצמך איפה כדאי להשקיע 100 אלף שקל בנדל”ן? הצטרף אלינו להשקעה עם פוטנציאל אדיר!

צוות המומחים של PROPERTEAM ישמח לעזור ולהעניק לך מידע נוסף.

    

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם»

לוגו פרופרטים - נדלן במידה שלך
דילוג לתוכן