איפה כדאי להשקיע 200 אלף שקל בתחום הנדל״ן?

עו''ד חיים ברטוב
עו''ד חיים ברטוב

מנכ''ל ובעלים פרופרטים

כולנו מכירים היטב את הקושי של זוגות צעירים ויחידים בישראל לקנות דירת מגורים או נכס להשקעה. ישראלים רבים מצליחים במשך השנים לחסוך סכום התחלתי יפה, אך כזה שעדיין אינו מספיק כדי בפועל לרכוש דירה. האמת היא, שהשקעה בנכס נדל”ן למגורים במצב השוק הנוכחי היא ככל הנראה לא הצעד המשתלם והרווחי ביותר שאפשרי מבחינה כלכלית. לצד זאת, בכמה מאוד אלפי שקלים בודדים ניתן ממש בימים אלה לבצע השקעת נדל”ן חסרת תקדים מבחינת אחוזי הרווח הצפויים והסיכון הנמוך. אם אתם מתלבטים איפה כדאי להשקיע 200 אלף שקל, בשורות הבאות נספר לכם על פרויקט עם פוטנציאל חד-פעמי להצלחה ואם עוד לא שמעתם עליו, זה בהחלט הזמן – הכירו את אנרג’י פארק חדרה.

מדוע דווקא חדרה?

בשנים האחרונות הפכה חדרה לעיר המרכזית בצפון השרון והיא נהנית מתנופת בנייה, התפתחות עירונית וגידול אוכלוסיה משמעותי. בעיר, המונה כיום כ-100 אלף איש, התבססה בשנים אלה אוכלוסיה חזקה ומשכילה ומשפחות צעירות רבות. על מנת לתת מענה מתאים לצמיחת העיר, יזמה העירייה תכנית מתאר עירונית חדשה, שבמסגרתה מוקם כיום מתחם האנרג’י פארק. אנרג’י פארק הוא מתחם עסקים, טכנולוגיה ובילוי המונה כ-2,000 דונם וצפוי לאכלס כמה מחברות האנרגיה, טכנולוגיה וההיי-טק החשובות בישראל. המתחם ממוקם בפריים לוקיישן, על כביש החוף, ממש בין תל אביב לחיפה וצמוד לתחנת הרכבת חדרה מערב.

אנרג’י פארק – הזדמנות יוצאת דופן

אנרג’י פארק מזמנת למשקיעים הזדמנות יוצאת דופן ליהנות מהשקעה מעולה ובטוחה לצד תשואה צפויה של עשרות אחוזים, מימוש צפוי של בין 5-3 שנים בלבד, רף כניסה מינימאלי להשקעה וסיכון מהנמוכים בארץ. למצטרפים להשקעה במתחם במסגרת מועדון פרופרטים תינתן אפשרות נדירה לרכוש יחידת קרקע בסטאטוס מתקדם מאוד, בעלות רצפה ועם אפשרות לקבל מימון בנקאי לצורך מינוף והגדלת התשואה. ואם לא די בכך, הפרויקט זוכה לקידום ותמיכה נרחבת ביותר של עיריית חדרה והחברה הכלכלית בעיר שרואות בו פרויקט דגל חיוני להתפתחות העיר וליצירת מאזן עם יחידות הדיור הרבות בה. אלה שמות יחד את מלוא כובד משקלן ומשקיעות עשרות מיליוני שקלים לפיתוח התשתיות והכבישים במתחם וליצירת מלוא התנאים הנדרשים להקמתו המוצלחת.

השקעה במתחם אנרג’י פארק – אל תפספסו!

פריים לוקיישן – אנרג’י פארק הוא מה שאנחנו מכנים בתחום הנדל”ן “פריים לוקיישן”, ובגדול. המתחם מצוי במיקום הטוב ביותר עבור מסחר ותעסוקה בעיר – בין כביש 2 לכביש 4, ממש בין תל אביב לחיפה ובצמוד לרכבת חדרה מערב. מדובר במיקום שהוא טבעי ונוח עבור חברות אנרגיה והיי-טק אשר חלקן כבר החלו להביע עניין בפרויקט והקרבה לצירי תנועה ראשיים ולתחבורה ציבורית תאפשר גישה נוחה של עובדים למתחם.

סטאטוס קרקע מתקדם – מדובר בתוכנית המתקדמת ביותר כיום של העיר חדרה והבניה במסגרת הפרויקט כבר החלה. כלומר, לא עוד קרקע חקלאית ללא תוכנית אלא קרקע שכבר ברור לכל שתופשר לבנייה.

טיימינג – רכישת קרקע בשלב זה בפרויקט נעשית בתזמון אידיאלי שכן הקרקע מצויה בשלב מתקדם ביותר מבחינה תכנונית והפרויקט זוכה לתמיכה חסרת תקדים מצד הרשות המקומית, מצב המאפשר רמת ביטחון גבוהה מאוד לצד רווח מקסימאלי.

פיתוח אזורי – עיריית חדרה והחברה הכלכלית של העיר מבצעות פעולות פיתוח אזורי כדוגמת, כבישים, תאורה, מדרכות וכו’ בעשרות מיליוני שקלים. כלומר, הפיתוח מובטח ואינו תלוי במוטיבציה או בהשקעה של היזמים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם»

לוגו פרופרטים - נדלן במידה שלך
דילוג לתוכן