איפה להשקיע בנדל״ן בישראל?

עו''ד חיים ברטוב
עו''ד חיים ברטוב

מנכ''ל ובעלים פרופרטים

מדי יום אנחנו שומעים על עליות מחירים בשוק הנדל״ן, על בועת הנדל״ן בישראל, על האטות, התחלות בנייה, הצפת השוק וכו׳ וכו׳. למרות כמות המידע המסחררת והדיווחים הסותרים, שוק הנדל״ן בישראל היה ונותר אטרקטיבי עבור משקיעים פוטנציאלים. בכל עת, השקעה מוצלחת בנדל”ן תלויה ביכולת לזהות בזמן ובמקום המתאימים הזדמנויות נדל”ן מבטיחות. איתור עסקת נדל״ן איכותית בישראל כיום אינה מתמצית במציאת דירת מגורים במחיר נוח. כאשר על השולחן אפשרויות להשאת רווחים מעולים בסכומי השקעה נמוכים, השקעה בקרקעות פותחת פתח שלא היה נגיש קודם לכן למשקיעים קטנים. הכירו השקעות נדל״ן בישראל ששווה לבדוק.

מהו פריים לוקיישן?

בקרב מביני דבר בתחום הנדל״ן, בארץ ובעולם, ישנה תמימות דעים שמיקום הנכס הוא פקטור משמעותי, אם לא המשמעותי ביותר, בעסקת נדל״ן. כשאנחנו מדברים על ״פריים לוקיישן״ אנחנו מדברים על מיקום מבוקש, שמייצר עבור המשקיע פוטנציאל לרווח מעולה. מקום ייחשב לפריים לוקיישן אם הוא מצוי באזור שיש בו פיתוח, אזור שנמצא במרחק הליכה ממקומות מרכזיים, סמוך לכבישים ראשיים או צירי תחבורה ציבורית ומסלולי אופניים. כמו כן, באזורי פריים לוקיישן ישנה השקעה בתשתיות כדוגמת סלילת כבישים, תאורת רחוב ומדרכות, פארקים גדולים ועוד. פקטורים נוספים שהופכים מקום לפריים לוקיישן, הם קרבה למרכזי מסחר ותעסוקה וכן, אזורים המשויכים למערכת חינוך איכותית, כדוגמת בתי ספר מבוקשים.

מהם היתרונות בהשקעה בפריפריה?

אנשים רבים ודאי חושבים שפריים לוקיישן בישראל הוא בהכרח במרכז הארץ. אך המספרים כאן מספרים סיפור אחר. באזור תל אביב למשל, המחירים כיום גבוהים מלכתחילה ולכן השקעה באזורים אלה כרוכה בסכומי כסף גדולים, התשואה יציבה אך לרוב אלה אינם המקומות שיזמנו כיום הזדמנויות נדל”ן טובות ונגישות. לעומת זאת, הפריפריה בישראל עדיין לא קרובה למימוש הפוטנציאל שלה. כשאנחנו מחפשים הזדמנויות נדל”ן להשקעה בישראל שיכולות להניב תשואה משמעותית, בסכומי כסף סבירים ובטווח שנים קצר, אזורי פריפריה יהיו כמעט תמיד התשובה. השנים הקרובות הן זמן מעולה להשקיע בפריפריה מפני שכספים רבים מאוד מושקעים כעת בפיתוח תשתיות, מרכזי תעסוקה וחינוך בערים אלה והנכסים, בינתיים, נותרו זולים יחסית. אך לא לאורך זמן.

אפשרויות מעולות להשקעה בנדל״ן בפריפריה

אנרג’י פארק חדרה

מתחם עסקים, טכנולוגיה ובילוי המוקם בחדרה וצפוי לאכלס כמה מחברות האנרגיה, טכנולוגיה וההיי-טק החשובות בישראל. המתחם ממוקם בפריים לוקיישן, על כביש החוף, ממש בין תל אביב לחיפה וצמוד לתחנת הרכבת חדרה מערב. מדובר בפרויקט דגל של העירייה והחברה הכלכלית בחדרה שמשקיעות עשרות מיליוני שקלים לפיתוח התשתיות וליצירת מלוא התנאים להקמתו המוצלחת. למצטרפים להשקעה במתחם במסגרת מועדון פרופרטים תינתן אפשרות נדירה לרכוש יחידת קרקע בסטאטוס מתקדם מאוד, בעלות רצפה ועם אפשרות לקבל מימון בנקאי לצורך מינוף והגדלת התשואה. זוהי הזדמנות יוצאת דופן ליהנות מהשקעה מעולה ובטוחה לצד תשואה צפויה של עשרות אחוזים, מימוש צפוי של בין 5-3 שנים בלבד, רף כניסה מינימאלי של 200,000 ש״ח וסיכון מהנמוכים בארץ.

השקעה במתחם מספר 12 בטבריה 

בשנים האחרונות טבריה שינתה את פניה וחווה צמיחה משמעותית ועלייה במחירי הדירות. קבוצת פרופרטים משקיעה במתחם 12, המתוכנן למגורים על פי תוכנית המתאר החדשה של העיר. המתחם  מצוי על המצוק של העיר טבריה ומשקיף על נופה המרהיב של הכינרת. בסמוך למתחם מתוכננת הקמת מתחם ההיי-טק והתעסוקה החדש של העיר, דבר שצפוי להעלות את ערכו של האזור ולהוביל לפיתוח תשתיות, לפתיחת משרות חדשות, משיכת חברות טכנולוגיה והיי-טק וכן תושבים איכותיים. בנוסף, ישנה תוכנית למתחם תחבורה צמוד, הכוללת, פרט לאוטובוסים, גם תחנת רכבת ואפילו רכבל שיצא ממתחם 12 ועד לעיר התחתית. השקעה במתחם 12 בטבריה כרוכה ברף כניסה של 100,000 ש״ח בלבד וצפויה להניב תשואה חסרת תקדים של 17%-12% בשנה.

 

מחפשת הזדמנויות נדל״ן בישראל? בשביל זה אנחנו פה!

צוות המומחים של PROPERTEAM ישמח לעזור ולהעניק לך מידע נוסף.  

    

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם»

לוגו פרופרטים - נדלן במידה שלך
דילוג לתוכן